Головна < Школа < Колектив < Практичний психолог
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 0% [0 Голоса (ів)]

Практичний психолог 

Васка Уляна Петрівна

Закінчила у 2003 році Кам’янець-Подільський державний університет ім. Огієнка. Факультет  розвитку людини. Психологія – це моє покликання, адже допомагаючи іншим я можу реалізувати себе. Особливо мене захоплює розвивальний напрямок психологічної роботи.

Зміст роботи практичного психолога у школі: 

1. Робота з учнями

  • Визначення творчих здібностей та рівня академічних досягнень учнів.
  • Виявлення прихованих здібностей дітей і можливостей їхнього розвитку.
  • Допомога у виявленні актуальної та перспективної галузей задіяння особистісної креативності учнів.
  • Спонукання дітей до розширення кола своїх інтересів і дослідження нових для себе напрямків пізнання.
  • Знаходження гідного застосування результатам творчої діяльності учнів.
  • Підвищення рівня загальної культури та виявлення кращих якостей особистості дітей.
  • Створення позитивного емоційного фону життєдіяльності закладу. 

2. Робота з педколективом

Ознайомлення педагогів закладу з сучасними науково-теоретичними та організаційно-практичними засадами розвитку обдарованості учнів. 

3. Робота з батьками

Покращення психологічного клімату закладу за рахунок усвідомлення батьками своєї ролі щодо підтримки виявлення та розвитку творчих здібностей дітей 

 Рекомендації для батьків

  • Дитину слід не просто хвалити, а хвалити саме тоді, коли вона щось робить.
  • Ніколи не порівнювати дитину з іншими дітьми (згадайте своє дитинство).
  • Порівнювати дитину можна лише з нею самою і хвалити тільки за одне: поліпшення власних результатів.
  • Головне показати дитині що її люблять не за гарну поведінку чи навчання а люблять, цінують, приймають узагалі як власне дитя.
  • Підкреслювати, виділяти в якості надзвичайно значимої потрібно ту сферу діяльності де дитина більш успішна допомагати тим самим знайти віру в себе.
  • Чим більше ми намагаємося виховувати, спричиняти тиск, тим більше росте опір, що виявляється іноді в різко негативній, яскраво вираженій демонстративній поведінці, а демонстративність, істеричність, примхливість породжується відсутністю любові, уваги, ласки, розуміння в житті дитини. Кожен випадок краще розглядати індивідуально. Можна лише дати деякі загальні рекомендації.
  • Чіткий розподіл, регуляція батьківської уваги до дитини по формулі: приділяти дитині увагу не тільки коли вона веде себе погано, а й коли поводиться добре. 

Інформація для учнів. Як підготуватися до здачі ЗНО 

  • Склади план підготовки. Спершу визнач, хто ти — «жайворонок» або «сова», і залежно від цього максимально використовуй вранішній або вечірній час. Складаючи план на час підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні вивчатиметься. Не взагалі: «трішки позаймаюся», а які саме розділи і теми будуть пройдені.
  • Почни з найважчого — з того розділу, який знаєш найгірше. Але якщо тобі важко «розгойдатися», можна почати з того матеріалу, який тобі більше всього цікавий і приємний. Можливо, поступово увійдеш до робочого ритму, і справа піде.
  • Чергуй заняття і відпочинок, скажімо, 40 хвилин занять, потім 10 хвилин — перерва. Можна в цей час помити посуд, полити квіти, зробити зарядку, прийняти душ.
  • Не треба прагнути до того, щоб прочитати і запам'ятати напам'ять весь підручник. Корисно структурувати матеріал за рахунок складання планів, схем, причому бажано на папері. Плани корисні і тому, що їх легко використовувати при короткому повторенні матеріалу.
  • Виконуй якомога більше різних опублікованих тестів по цьому предмету. Використовуй підручники та посібники, які рекомендовані МОН. Ці тренування ознайомлять тебе з конструкціями тестових завдань.
  • Тренуйся з секундоміром в руках, засікай час виконання тестів (на завдання в частині А в середньому йде по 2 хвилини на завдання).
  • Готуючись до іспитів, ніколи не думай про те, що не справишся, а, навпаки, в думках малюй собі картину тріумфу.
  • Залиш один день перед іспитом на те, щоб знов повторити тестові завдання, ще раз зупинитися на найважчих питаннях.

 Наша робота в тренінгові групі 11клас

Кабінет психолога